mandag 7. juni 2010

Elleville Lokes bursdagsfeiring!

Det var Søndag 6 Juni, og som vanlig ved alle bursdagsfeiringer i denne familien, kom d en del folk. Mine foreldre, svigermor(som var her på overnatting), min farmor, lenelene og hennes familie. Vanligis pleier jeg å ha altfor mange kaker, men denne gang hadde jeg bare laget en kake. Jeg var litt utslitt etter en meget hektisk uke. Vi hadde en kjellerleilighet som var under renovering, og var allerede etter skjema(leieboerene skulle ha hatt flyttet inn for 6 dager siden...). Jeg hadde avsluttning på skolen med fotografering og middag og det hele. Så kom svigermor på overnatting. Det er kjekt å ha besøk av henne, men hun kan være litt masete. Ja vi har det rotete, punktum! Jeg prøver så godt jeg kan. Mindt oppi alt dette kom også svigerfar på besøk. Og ting var ikke helt okay mellom meg og Øyvind. Så denne bursdagsfeiringen ble en smule anstrengt. Men folk fikk kakene sine. Jeg hadde laget en misslykket sjokoladekake, svigermor hadde laget en gele/fløtekake og lenelene kom md sine kladdemuffin. Det kan bli veldig høylutt i våre familiesammenkomster, og denne dag var ikke noe unntak. Loke er meget "aktiv", og er i en alder der han ikke skal høre etter foreldrene. Kombinasjonen med Imre(som bare er litt sær), røya med divanykker og Julian som bare har lyst til å være med på leken kan fort utarte seg til mye hyling og krangling. Denne dagen var ikke noe unntak. En kan si at det ble en høylytt feiring, og at farmor gikk hjem tidlig.
Imre, farmor og Loke
Loke valgte selv ut kakepynten. Og han var meget bestemt på åt det skulle være jordbærgele på denne kaken. Loke er også i en Ben10 fase, så han kledde seg likegreit ut som firarmingen i Ben10(se cartoonNetwork)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar